Witryna www.ishidaeurope.pl, ma na celu usprawnienie podróży użytkownika po stronie, dzięki uproszczonej nawigacji oraz zwiększonej liczbie materiałów wideo i do pobrania, w tym broszur, specyfikacji maszyn i case study.
Zmiany wprowadzane były w oparciu o szereg badań przeprowadzonych przez Ishida Europe, które wykazały, że ponad 50 proc. odwiedzających witrynę pochodzi z urządzeń przenośnych i tabletów. Nowa witryna została więc w pełni zoptymalizowana do użytku mobilnego.
Jak podkreślają przedstawiciele Ishida, wprowadzenie polskiej wersji językowej, umożliwi firmie dostarczanie dynamicznych treści, dostosowanych do oczekiwań polskich producentów, angażując ich uwagę.
Zobacz: https://www.youtube.com/watch?v=NpnybDQdq14
- Ishida to firma o ugruntowanej renomie, którą zawdzięcza jakości sprzętu oraz wiedzy i doświadczeniu swoich pracowników. Chcieliśmy, aby znalazło to odzwierciedlenie w naszej witrynie internetowej - powiedział Steve Jones, dyrektor marketingu Ishida Europe.
- Naszym priorytetem było stworzenie witryny w pełni przyjaznej dla użytkownika, aby podkreślić łatwość prowadzenia z nami interesów – dodał.
Oprócz szczegółowych informacji o danym urządzeniu, strony poszczególnych produktów zawierają teraz przykładowe case study i filmy, które w praktyczny sposób demonstrują branżową wiedzę i podejście Ishida do biznesu, oparte na rozwiązaniach z różnych sektorów rynku. Na stronie dotyczącej wsparcia technicznego, znajdują się też szczegółowe informacje na temat pełnego pakietu posprzedażowego firmy Ishida, w tym serwisu i wsparcia, szkoleń, części zamiennych i umów serwisowych.